Animal.

Det är så konstigt, även fast jag inte direkt bryr mig om vilken låt som vinner melodifestivalen(så länge det inte blir en till opera på varken svenska eller engelska)så satt jag ändå och var jättenervös när alla röster räknades upp igår. Jag gillar Loreens låt så det känns ju kul att en bra låt för en gångs skull vann. Det kändes dock ganska snopet för Danny som tydligen snubblat på målsnöret flera gånger tidigare. Sad sad.

Idag har jag inte gjort så mycket, än så länge, om någon timme ska jag gå på ett body pump-pass och sen åka vidare till Joel och äta middag. Jag och mamma skruvade iförsig i ett handtag till min garderob, tidigare har det bara suttit två skruvar där som jag titt som tätt råkat spetsa fingrarna, armarna och till och med ansiktet på.
Nu är det slut med det, hehe. Min storstädning av rummet går väldigt långsamt framåt, det känns till och med stökigare än vad det var när jag började. Hmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0