Allergies.

Fyfan, här sitter jag med en otroligt täppt näsa, halvsvullna ögon och kliande hals. Vårvädret är verkligen jättehärligt, dock verkar jag år efter år glömma bort något mindre roligt som kommer fram samtidigt som solen gör det - pollen. Jag blev märkbart allergisk efter att jag hade en stor allergisk reaktion mot penicillin för fem-sex år sen. Sån tur är så är inte min allergi så extrem, lite medicin och så brukar det bli bra, men det är såklart beroende på hur höga halter det är av olika pollen och så vidare.

Blä. Tur att det bara är en så kort tid. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: My Cecilia

Usch jag har också pollen! Så jobbigt -.-

2012-03-16 @ 12:50:35
URL: http://mycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0