En Midsommarnatts Dröm.

Vad är det som händer egentligen? Jag har fått bihåleinflammation och ska äta antibiotika i tio dagar. WÄÄÄH!
Så nu har jag inte kunnat träna eller göra någonting hela den här veckan typ. Men nu ska jag bli frisk!
Börjar jobba på måndag dessutom, så nu blir det lite mer rutiner. Både skönt och oskönt, men det är inte så lång tid det handlar om egentligen. En månad, ungefär.

Imorgon är det midsommarafton och då ska jag ut till en ö med en massa kompisar och fira. Så imorgon ska jag upp tidigt och åka pendeltåg(?)över halva Stockholm typ. Men det kommer bli jättebra! Det ska bli fint väder dessutom så förhoppningsvis kan jag ta årets första bad ute! Wihu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0