The Storm.

Det är så skönt att jag slipper gå ut i det hemska vädret. Det är iprincip storm, 5 plusgrader och regnigt.
Idag kommer jag spendera dagen i min säng med min bok som är otroligt bra. Igår var jag dessutom ute ett tag på kvällen, så är inte direkt så supertaggad på att göra mer än så idag ändå.

Jag har förresten ett problem. Eller inget problem för mig egentligen men alla andra verkar tycka det är ett problem. Jag har inte sett alla Sagan om Ringen eller Star Wars filmerna.
Det verkar vara världeeeeeeeens största grej för folk. Jag har inte direkt någon anledning till varför jag inte har sett dem, men ja, jag kollar hellre på Pulp Fiction eller något annat som är signerat av Tarantino.

Men, eftersom det här är en huge deal för alla så har jag bestämt mig för att iallafall se
Sagan om Ringen-triologin. Jag har sett den första...för VÄLDIGT många år sen. Star Wars har jag också sett den första episoden av, det vill säga Episod fyra(tror jag).

Frågan är nu, är det här verkligen världens grej? Tillhör Star Wars allmänbildningen? 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0