Spectrum.

Åh, jobba jobbba jobba. Kan inte förstå att veckan typ redan är slut! En dag kvar till helg, tjoho!
Ikväll var jag på mitt första träningspass sen innan Hultsfred. Det är illa alltså. Jag är fortfarande inte helt frisk men det gick förvånansvärt bra! Wihu! Det är bara så tråkigt att det är så få pass nu på sommaren som jag har möjlighet/vill gå på. Jag måste verkligen bli bättre på att gå på gymmet, får göra upp ett program eller nåt.

Nu ska jag iallafall gå och lägga mig! Fredag imorgon! TJOHO!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Asså, nu sticker ju jag till turkiet imorgon haha.. Är hemma igen nästa tisdag!

2012-07-01 @ 23:43:16
URL: http://lipsticksecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0