Graduation.

Uppdateringen här har väl inte varit den bästa, men nu är jag tillbaka i några korta dagar innan jag drar iväg till Hultsfred. I fredags firade vi Erikas 20-årsdag i hennes underbara trädgård. Vi åt mat och pratade massor i deras växthus! Hade gärna velat följa med och fira henne mer men eftersom jag var på min systers examen igår behövde hela familjen gå upp jättetidigt för att åka till Linköping.
Igår var dagen alltså fylld med allt som har med examen att göra, en lååång ceremoni och en mottagning för min syster och två av hennes klasskompisar.
Det är faktiskt helt sjukt att min syster, som är 25 år gammal, redan är färdig med sin läkarutbildning. COOLT!

Förresten så fick jag en lite försenad 20-årspresent i torsdags. En systemkamera! Lycka lycka lycka!
Den fick såklart följa med på examen, det är så kul att fota med en så bra kamera.

Kommentarer
Postat av: kajsa

sv: yes, tar med mig tröjan! :)

2012-06-11 @ 08:13:27
URL: http://lipsticksecrets.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Nejmen helvete!!! Nu glömde jag tröjjäveln och jag kommer troligtvis inte hinna hem emellan träningen... Haha värdelös!!!

2012-06-11 @ 14:31:50
URL: http://lipsticksecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0