En kyss att bygga en dröm på.

Åhå, första arbetsdagen avklarad. Nu är det bara typ....30 kvar! Wihuuu. Det känns iallafall helt okej att sitta inne och jobba hela dagen när vädret är som det var idag. Helloooooo regn!
Ikväll är det egentligen reunion med folket jag var på Hultsfred med. Varför varför på en måndag? Kommer iprincip inte ha något socialt liv i veckorna. Planen är att kunna träna mer under jobb-tiden, men det är ganska kört eftersom jag verkar vara sjuk hela tiden. Avgå sjukdom!! Efter jobbet imorgon ska jag iallafall träna ett pass. Håller tummarna för att jag inte ska falla ihop i en hög efter några minuter.

Men men, det är imorgon! Ikväll ska jag spendera de timmar jag har kvar innan sovdags med att ta det lugnt och kolla på det nya avsnittet av True Blood. Den serien alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0