We Dance.

Ah! Vilken härlig helg det har varit. Jag har träffat en massa kompisar jag inte sett på länge, haft den mysigaste filmkvällen på länge och varit på utomhus-teater i Hagaparken. En riktigt skön sommarhelg alltså.
Men tiden bara rinner iväg, mer på helgen än i veckorna nästan. Nu jobbar jag min andra och sista vecka på den här arbetsplatsen, nästa vecka blir det ett nytt ställe där jag kommer vara i en månad framåt.
Det känns inte lika jobbigt och uttröttande som förra veckan, nu har det blivit mer rutin.

Efter jobbet idag åkte jag till East Street för att fråga lite grejer och då RÅKADE jag visst göra en helt ny piercing. Ganska så spontant men det är lite så alla mina piercings har blivit till. Nu har jag iallafall en smiley! Känns konstigt än så länge och det gjorde fan skitont! Den värsta hittills för min del iallafall. Huaaaaäää.

Jaja, nu ska jag iallafall jobba och träna  resten av vecka, på fredag åker jag, Maja och Mårten iväg till deras landställe för att gå på tapas-afton och ha det allmänt najz.

Nu ska jag ha True Blood-måndag och sova tidigt. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0