Change.

Just nu sitter jag på mitt jobb och är så fruktansvärt trött. Jag KAN typ inte hålla ögonen öppna. Coffee y u no work?!? Men men, det blir nog bättre när folket väl börjar rulla in här. Nu har jag förresten jobbat halva tiden, det ska bli så skönt att få vara "ledig" sen. Själva jobbandet tycker jag inte är så värst jobbigt, det är det att jag inte hinner sova tillräckligt och att mitt sociala liv i stort sett är dött under veckorna som är det dåliga.
Men men, tre veckor kvar! Snart är det fredag igen.

Jag har förresten tänkt att försöka ordna upp den här bloggen lite. Den ser så otroligt tråkig ut, men jag är bara inte så bra på att fixa i ordning. Wääääh. Nä, förändring ska det bli! Wihu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0