Emmylou.

Alltså BLÄ vad tråkigt. Nu börjar jag faktiskt tröttna på att jobba varje varje dag. Men men, bara tre veckor kvar efter den här veckan. Grejen är den att folk inte verkar vara lika sjuka nu under sommaren, vilket såklart är skönt för dem. MEN! Jag vill jobba! Jag vill inte bara sitta och inte ha något att göra. Wäh.

Men men, end of whine. Det går iallafall bra med övningskörandet! Nu har jag blivit vän med bilen(yay!)och kör iallafall runt istället för att stanna starta stanna starta. Det är typ det jag gör på min fritid på jobbdagar. Övningskör. Tränar iförsig ibland, men alla de pass jag brukar köra har också tagit sommarledigt. Damn you sommar-semester-bajs-ledigt. Somliga är liksom inte lediga!

Nu ska jag sova iallafall. Imorse försov jag mig nämligen, har lärt mig att stänga av väckarklockan i sömnen igen. Ett ganska så onajsigt trick när man måste hinna i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0