The Motto.

Nä, jag är helt enkelt inte så bra på det här just nu, för mycket jobb och för lite saker att skriva om.
Det verkar som om jag kommer bo kvar i Stockholm iallafall i höst, sen har jag storslagna planer inför vad jag ska göra. Pluggandet får vänta ett litet tag på mig, men det är väl okej? Jag vet vad jag ska bli och det är inte bråttom, ett år kan man vänta!


Min plan för helgen är typ att storstäda mitt rum. Det är hemskt! Saker överallt och bara...wäh. Så storstädning coming up. Nu har jag bara två små veckor av jobb kvar, sen är jag ledig en vecka och sen åker jag och Josefine till Rhodos. Det ska bli skönt med sol, chill och jättebra sällskap.
 


Kommentarer
Postat av: J

Hahaha men ta boooort, jävla balkongbild!

2012-07-22 @ 10:32:37
Postat av: Alexandra

Den är ju najs!

2012-07-22 @ 16:34:03
URL: http://alexandraisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0