Night after night.

Jag förstår inte riktigt vad grejen är med mitt jobb, ena dagen ingenting alls att göra och den andra hur mycket som helst. Jag har iförsig redan gjort klart allt jag ska göra så nu är det bara att vänta på luuuuunch.
Det är inte chill eller skönt att inte ha något att göra. Jag VILL liksom jobba. Bli sjuka, då får jag mer jobb! Eller?

Igår var jag och tränade ett pass body pump efter jobbet. Såklart är det fel på tvärbanan den enda dagen jag faktiskt har en tid att passa, så jag sprang som ett djur genom halva stan och jag hann! Det är så få pass som jag vill gå på nu på sommaren och då vill jag liksom inte missa på grund av att tvärbanan inte kan gå som den ska.

Ikväll ska jag på ett MRB-pass, hem och sen ut och övningsköra lite. Fullt upp. Mitt rum behöver städas också. Någon frivillig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0