Lonely boy.

Idag är jag verkligen helt sanslöst trött. Vädret är dessutom som det borde vara i typ...oktober. Hej hej 23 juli!
Det här får inte bli en sån dag när inget händer. Jag är dessutom hungrig redan nu, liksom, vadfan är grejen.
Ingen bra början på den här dagen.....men i eftermiddag ska jag träna! Det är typ veckans höjdpunkt för mig. Body pump-passen. Forever alone kid? Lite kanske.

Nästa vecka åker förresten min mamma bort med vår släkt, så snällt att de inte kunde vänta tills veckan efter jag slutat jobba, YAY. Jag får nästan lite panik. Om jag inte hade jobbat som ett djur hade det gått bra, då hade jag ju följt med, men nu vet jag inte hur jag ska hinna med allt! Framförallt är det otroligt läskigt att sova ensam i hus. Blä. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0