Light reflects from your shadow.

Sommarväder! Känns tråkigt att se det genom fönstret på jobbet bara. MEN, bara en och en halv vecka kvar, sjukt skönt. Hoppas det fortfarande är lite fint väder då iallafall.
Som jag skrivit typ, tusen gånger tidigare, så händer faktiskt inte så jättemycket roliga saker för mig på vardagarna. Det jag gör är jobbar, tränar, övningskör och typ äter/sover. Inte roligt att skriva om och antagligen inte roligt att läsa om heller.

Vad har jag mer gjort? Sökt en spanskakurs på komvux och skaffat en lärare så jag kan plugga upp ännu mer betyg. Bestämt mig för att flytta till Malta en stund och kanske bli instuktör i något kul till hösten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0