Follow me.

Jag förstår ingenting av hur man ändrar bloggdesign! Wäh. Kanske är en bakissöndag inte direkt den bästa dagen att lära sig hur man gör sånt iförsig.
Jag har haft två jättebra kvällar och dagar. Mina kompisar är bäst!
I fredags sa vi hejdå till Petronella som åkte tillbaka till Dublin igår medan jag fick punka på cykeln, var ute på en ö, grillade, badade och hade en jättebra dag. Så fruktansvärt onajs att cykeln fick punka, jag fick rulla hem den från Axelsberg vilket tog 30 minuter...istället för att cykla på 10. Dessutom hade jag bråttom eftersom att jag skulle hem till Maja på drink-kväll.

När jag vaknat idag drog jag ut mitt täcke på altanen och låg där och sov i solen.
Nu är mamma borta på hundkapplöpning och kommer inte hem förräns om flera timmar.
Planen är att jag ska ta tag i mitt rum, men soffan är ganska skön och att städa är jobbigt.
Meeeeeeeeeen jag borde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0