Dreaming.

Oj oj oj, har inte så mycket att dela av mig med här. Det jag gör om dagarna är att jobba jobba jobba och försöka träffa så mycket folk som möjligt på helgerna. I helgen var jag på Maja och Mårtens landställe och hade en jättebra helg. Alla tusen myggbett hade jag klarat mig utan, men det hör väl till landet lite kanske?
Jag har iallafall tagit simborgarmärket för första gången, cyklat 12 kilometer, badat, bastat, plockat blåbär, ätit tapas och gått på auktion, bland annat. Väldigt bra helg som tog slut för fort. Men tiden bara rinner iväg, nu är det måndag men snart kommer det vara fredag igen. Jag har "bara" fyra veckors jobb kvar. Sen åker jag och Josefine till Rhodos en vecka. Dessutom får jag veta om jag kommer in på universitetet på torsdag.
Jag har inte alls haft någon vidare koll på om när man får veta och så, men nu är det på torsdag och det känns faktiskt ganska så spännande. Kommer jag in blir det stora förändringar....


Nu ska jag åka iväg med mamma och övningsköra lite. Godnatt godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0