Week/Weekends.

Så var det söndag igen. Det känns väldigt skönt att det bara är två arbetsdagar för mig den här veckan. Har haft en del för mig i helgen. I fredags var det avskeds-knytkalas för Petronella som flyttade till Irland idag. Vi får se hur länge hon blir borta, kul att ha en anledning att åka till Dublin och hälsa på. Josefine och Karin hade avskedsfest igår eftersom att de åker till Australien i veckan. Jag är så avundsjuk på alla djur de kommer få se, wombats och kängurus framförallt! Det var en väldigt rolig fest, blev en liten reunion för vår gamla klass också.
Kom nog hem till Joel vid halv fem, så dagen idag har varit ganska så seg.

Imorgon ska jag iallafall skaffa mitt gymkort(även om träna är typ det sista jag vill göra just nu)och träna för första gången på för länge. Ska till och med ta med mig tränings grejerna redan på morgonen, inga undanflykter.
När jag väl har kortet kommer jag kunna boka in pass på nätet, det känns mycket säkrare än att gå till gymmet och hoppas på att det kanske finns plats på det pass man vill gå på.  

Det är bara att hålla tummarna för att latheten inte slår in påvägen hem från jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0