Trettionde.

Fira födelsedagar, överraskningsfest, Mad Men och bli förkyld är ungefär det jag har gjort i helgen. Har och har haft ont i mitt ben sen träningen i onsdags, men nu är det bättre så idag har jag bokat in nya träningar.
På onsdag ska jag, Joel, Nicklas och Jenny åka iväg på kryssning vilket ska bli kul! Jag har aldrig varit på kryssning förut, har bara åkt färjan fram och tillbaks från besök i Finland. Vi hade tänkt åka på en fredag först, men tydligen är det 21 årsgräns då. Alla dessa regler alltså, men det är väl för att en del människor inte kan bete sig helt enkelt. Så klockan 19:30 på onsdag beger vi oss ut på förfrusna böljande blå hav!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0