Birthdays and Changes.

Jag har så extremt mycket träningsvärk efter gårdagens träning. Det går inte så bra ihop med trappan som är upp och ner till mitt rum. Träningen gick faktiskt ganska så dåligt igår, dessutom hade jag ingen träningskompanjon med mig. Förut klarade jag av just den här gruppträningen jättebra, iförsig brukade jag gå en-två gånger i veckan och träna mer utöver det då. När den värsta träningsvärken har lagt sig blir det nya besök till gymmet iallafall. Vad har jag mer gjort i veckan? Jo, varit hos frisören. Det blev en lite större förändring än vad jag hade tänkt mig gå därifrån med, men det känns bra faktiskt. Håret är nu mer rödaktigt än vad det någonsin varit förut, så den färgen kommer jag att ha tills i vår iallafall, på sommaren går det nämligen inte att hindra mitt hår från att bli blont igen.

Idag fick jag mina kläder från H&M och till min stora förvåning passade allt väldigt bra. Det är inte så ofta det händer, tog dessutom mindre än en vecka att få hem allt. Wihuuu! 
Imorgon ska vi ha kalas för min lilla mormor som fyller 87 år, yaaay! Så det blir matlagning och bakning hela dagen. Jenny fyller också år imorgon så efter mormors kalas ska jag springa iväg hem till henne.

Lilla mormori!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0