Sjuttonde.

Det blev ingen träning idag, känns väldigt tråkigt när man behöver ställa in bara för att man blivit sjuk. Hade nog inte gått så bra ändå med tanke på att jag inte ens kan svälja en klunk vatten utan att ögonen tåras. Tacka vet jag alvedon! Vaknade flera gånger inatt av den outhärdliga smärtan! Nej, lite överdrivet kanske, men det gör faktiskt förskräckligt ont i halsen. Så vad har jag gjort idag? Tittat på lite Seventh Heaven, Ellen DeGeneres Show, DOCTORS(förfärligt kul och ibland på gränsen till intressant till och med)och diverse andra serier. Lite Skyrim har spelats men jag klarar inte av att spela mer än en halvtimme(!!!!alldeles för kort tid)utan att bli illamående och yr. VADFALLS! Det har dessutom hänt innan jag blev sjuk också. HUR SKA JAG NU KUNNA LEVLA I DEN HASTIGHET MIN NÖRDIGHET KRÄVER. Oh, the horror.

Jag hoppas det är bättre imorgon, så jag kan gå ut för första gången sen i söndags, kanske till och med gå till frisören eller bara andas lite frisk luft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0