Vi lever alla med känslan att falla.

Nu är det söndag igen och jag har faktiskt fått en del gjort i helgen. I fredags var jag och tränade och i lördags var gick jag och Joel till Blodcentralen för att lämna blodprov. Det var en hel del strul för att ta reda på om jag ens får ge blod, först på grund av den bilolyckan jag var med i. Blev en hel del ringande och frågande tills jag tillslut blev "frisläppt" som det lustigt nog heter. Då tänkte jag att allt var lugnt men icke, eftersom att jag åkt buss i Thailand för mindre än sex månader sen måste jag vänta tills april med att dela med mig av mitt blod. Eftersom att det finns en del malariaområden i Thailand så vill de inte riskera det, vilket såklart är helt rätt. Malaria kan tydligen ligga latent i upp till sex månader, man kan alltså må bra och sen helt plötsligt en dag vakna upp med malariasymptom. Så jag håller tummarna för att slippa det och blir istället kallad i april. Eftersom jag tagit med mig Joel dit fick jag en trisslott, sköterskan i kassan tyckte lite synd om mig på grund av all tid(typ tjugo minuter men ändå)som gått så jag fick en till trisslott. WIHU! Har inte skrapat någon av dem än, men vem vet vad man kan vinna!

Igårkväll var jag och Joel över till Jenny och Nicklas. Lika kul som alltid. På vägen hem kändes det som om man höll på att bli ett frostmonster eller något. Var verkligen svinkallt! Avundas Josefine som slothar runt i Australien just i detta nu.

Nu ska jag lägga mig i min säng och titta på en film jag lånat av Joel, Knocked Up. Seth Rogen är nog en av de bästa skådespelarna som finns i den changern. Får se om det blir några platser lediga på body pumpen imorgon, har hur som helst bestämt med Bella att vi ska gå på pilates på tisdag morgon. Halv nio. Hysteriskt tidigt för att aktivera sig egentligen, men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0