The Horror.

Jag måste börja med att meddela att det är med nöd och näppe jag klarade av kvällen igår. Parnormal Activity 2 och 3 visades hemma hos Jenny och Nicklas och det är ett under att inte hela deras soffa var nerbajsad efter att filmerna tagit slut. Jag har sett tvåan förut, jag tycker den är läskig, TREAN VAR VÄRRE. Mitt hjärta sa typ "I'm out of here!" fem minuter in i filmen. FY FANDERS! Det är dock skönt att ha det gjort, känslan av att det kommer komma minst en film till ligger dock och lurkar. Kommer det en till film vill jag dessutom se den även fast jag vet att jag kommer ångra mig sekunden filmen börjar. Grejen med Parnormal Activity är att filmerna går baklänges typ, så man får förklaringar till varför saker och ting händer. Bortsett från att filmerna var läskiga så var kvällen väldigt trevlig.

Idag har jag varit hemma hos Joel en stund, tittat på Grimm och bara tagit det lugnt. Vi åkte in till Skanstull eftersom att jag har varit på kalender-jakt hela januari. Jag vill bara ha en normal kalender att ha på väggen med lagom stora rutor och ett helt okej motiv. Derpade runt inne på Åhléns utan framgång, men fick hjälp av en expedit. Fanns jättemånga kalendrar med isbjörnar, grodor, trädgårdsfåglar, natur, vatten och konstiga tecknade gubbar...Hur som helst är jag nu nöjd och har äntligen en kalender i min ägo! Joel köpte en film och de två första säsongerna av Mad Men, som förövrigt är en av mina favoritserier, sen åkte vi båda hem. Jag åt middag med mamma och somnade i soffan....hehehe. Det positiva med random naps är att man blir pigg så nu ska jag städa min garderob WIE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0