Ordinary.

Jag lyckades! Jag tog mig till gymmet och tränade, även fast jag hann tänka ex antal gånger att det skulle vara skönt att bara gå hem och lägga sig på soffan. Var inte där så länge dock, var mer folk än vad jag trott att det skulle vara vid tio tiden en fredagsmorgon. Dessutom skränade Vinyl 107 från gymradion och det är enligt mig inte den mest peppande musiken. Nu har jag iallafall fått tag i ett gruppträningsschema, upptäckt att gymmet fortfarande har en vägg av svettlukt som slår emot en så fort man öppnar dörren och att allt är i princip så som det alltid varit där.

Nu ska jag försöka mig på att göra en smoothie med stavmixern(hoppas hoppas det funkar)torka håret och om inte alltför länge röra mig in mot stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0