Happy sloth.

Godmorgon! Blev bländad när jag gick upp, solen skiner och det är massa snö utanför fönstret så blev helt förblindad. Farlig är den där snön. Tydligen är någon sibirisk kyla påväg hit så de närmaste dagarna kan det bli
-20 grader(!!!). Jag har än så länge som lägst sett -15 grader, och det räcker och blir över för min del. 

Jag lyckades äntligen ställa in kanalerna på min tv igår. Den "riktiga" tv-kontrollen har jag aldrig haft, utan jag använder mig utav en annan som är till en äldre modell av samma märke. Det gör att jag inte har haft någon aning om vilket nummer vilken kanal är på, en del kanaler har jag dessutom inte ens haftMen igår lyckades jag äntligen! WHEEW! Ett väldigt litet ointressant steg för mänskligheten, men ett stort steg för mig! 
SÅHÄR glad är jag nuuuu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0