Evil throat.

Det är tydligen ingen idé att hoppas på att det här halsontet ska gå över, fem dagar och än så länge har det bara blivit värre. Idag kunde jag inte ens dricka te utan att ta värktabletter innan. Makaroner med carbonarasås är typ det enda som jag kan äta utan att det känns som att få syra nerhälld i halsen. Det är väldigt skönt att slippa hög feber och vinterkräksjukan iallafall. Det är faktiskt inte att leka med! Som plåster på såren har jag idag besökt H&Ms hemsida för att införskaffa en födelsedagspresent åt mig själv. En jättefin svart kavaj, en klänning, en kofta, lite träningskläder och en bikini fick det bli. Tack för respektabla priser H&M! Om jag inte hade varit en sån n00b på att klippa ihop såna där små bild kollage så hade jag gjort det, men....ja...hehe.

Nu ska jag ta en till värktablett och gå och lägga mig. Hoppashoppashoppashoppas att halsen iallafall gör lite mindre ont imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0