Den tjugonde.

Halsen känns bättre! WIuIIUuuUuUUu! Ett steg mot friskhet! Frågan är egentligen vad jag gör uppe så tidigt men jag har faktiskt en anledning. Som vi alla vet har de flesta vårdinstanser lite halvkonstiga telefontider, mellan HALV NIO(!!!)och halv tio på just det här stället. Hursomhelst så fick jag veta att den medicin jag ville ha recept på inte är subventionerad längre....cryyyyyyyy. Så fick boka en tid iallafall för att prata om andra alternativ/priser. Det blir inte en så liten skillnad heller, istället för 60 kronor på ett år blir det typ 600 kronor.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, jag vill fortfarande gå till frisören, men jag ska nog ta det lugnt idag, vill inte jinxa att halsen känns bättre. Det är dessutom -5 ute idag, inte direkt något som lockar ut mig efter fem dagars isolering.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hoppas du blir frisk snart! Saknar dig redan, sloth!

2012-01-20 @ 11:22:38
URL: http://ohaussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0