Bläbläbläbläblä.

Usch vilket dåligt väder det är ute. Snöblandat regn och inte så lite av det heller! Ingenting som man gärna går ut i. Jag ska hem till Maja ikväll så jag håller tummarna för att vädret lugnar ner sig tills dess. Planerna idag var att gå och träna, åka och lämna blodprov och boka tid hos frisören - men jag gjorde ingenting av det och spenderade istället dagen med att vara arg och titta på skräp på teven. Ganska så osoft. Ibland är det inte det lättaste att kontrollera sitt humör, värst är nog ändå att inte riktigt kunna ta på vad det är som egentligen gör mig arg. Men men, tids nog tids nog.

Jag ogillar att befinna mig i ett konstant mañana mañana tänkande, när det kommer till kritan är det bara mig själv jag har att skylla, så jag säger igen att IMORGON då ska jag gå och träna, lämna blod och faktiskt göra något vettigt. Idag är redan förbi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0