2012.

Ett helt nytt år har börjat och det gamla fick ett bra avslut. Jag och Joel var hemma hos Jenny och Nicklas där vi åt så mycket mat att vi inte orkade äta efterrätt, rökte alldeles för många nyårscigaretter och såg fina fyrverkerier och lysande lyktor täcka hela himlen. Dagen efter blev åt vi en jättegod frukost och kollade på film.
Det kändes som om helgen skulle behövt en till dag, att gå upp halv sex och jobba hela dagen. Den här veckan är iförsig en dag kortare, så jag får den där extra helg-dagen till helgen istället. Då ska jag ta avsked av vänner som flyttar till andra länder, Petronella flyttar till Irland och Josefine ska åka till Australien i några månader.

Just nu känner jag mig bara väldigt seg och trött. Är ivrig på att få saker förändrade detta nya år, vill väldigt gärna få tag i en egen lägenhet, få ordning på min utbildning, ta upp träningen igen, skaffa körkort och ganska mycket mera.

Jag hoppas iallafall att 2012 är året då många av mina önskningar och förhoppningar slår in!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0