Vinterkyla.

Vilken fin vinterdag det har varit idag! Det är härligt när solen lyser istället för att det är sådär grått som det lätt blir på vintern. Jag har promenerat runt med Izabella och hennes hund Embla i flera timmar. Vi gick till Vinterviken där det finns en rastgård för hundar och tillbaka. Den enda gången jag frös var när vi satt still medan Embla och en annan liten hund sprang runt.

Nu har jag precis tagit ett bad och sitter med en färginpackning i håret. Jag hoppas håret får tillbaka lite av sin rödhet efter det. Ikväll blir det födelsedagsmiddag för Erika som fyller 20 år på måndag. Wie!

Kommentarer
Postat av: My Cecilia

Sv: I know right :) Ja, get är feet synd, dom borde verkligen börja sälja det här!!

2012-02-12 @ 01:19:45
URL: http://mycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0