Söndag.

Gah, det känns som om jag har haft fullt upp de senaste dagarna. Igår hade vi släktkalas här eftersom att jag fyllt år. Efteråt följde jag med Joel för att fira en av hans kompisar. Efter en del om och men var vi påväg mot Berns eftersom att vi skulle få komma in gratis där. Helt seriöst var det en av de sämsta utgångarna någonsin. Hela grejen med utgångs-hype är inte riktigt min grej, jag sätter mig hellre på en krog där det finns billig öl med mina vänner. Det var liksom tusentals människor därinne, det gick knappt att ta sig fram och när man försökte fick iallafall jag en axel i ansiktet, några armbågar i sidan och en hel del putsade finskor i hälarna. Inte min grej helt enkelt, en öl på 33 cl kostade dessutom 59:-.... Men nu vet jag det iallafall, dessutom var det löning igår så det var nog en stor anledning till att det var så extremt mycket folk.
Låter som världens tråkigaste människa, men, ja. Det var hemskt.

Idag har jag hängt lite med Joel, beundrat mina fina födelsedagspresenter och varit på Body Pump. Jag ville verkligen inte gå och träna idag, men Joel peppade(tvingade)mig. Nu känner jag mig ganska seg i kroppen och är faktiskt väldigt glad. Den kommande veckan har jag en del planerat, på onsdag ska jag och min faster gå på Sturebadet, det fick jag nämligen i födelsedagspresent av henne. Wihu! På torsdag ska jag till en neurolog och få mitt huvud undersökt.


Kommentarer
Postat av: My Cecilia

Nu har jag skrivit en BB resumé i min blogg, gå in och kika! :)

2012-02-27 @ 12:25:40
URL: http://mycecilia.blogg.se/
Postat av: Anicia

Grymt fin blogg du har tjejen!! :)

Vi skulle vilja ha förslag av er läsare, vad vill ni se mer av i våran blog...? ALLA förslag uppskattas, och de bästa förslagen får såklart en länkning...

Ha en grym dag, det förtjänar du! Kram ♥

http://sarpauamanic.blogg.se/2012/february/ni-ar-bast.html#comment

2012-02-27 @ 13:12:32
URL: http://sarpauamanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0