Tjugo, halka och kalas.

Jag har haft en väldigt bra helg. I lördags hade jag födelsedagsmiddag här hemma innan vi gick ut på krogen. Kändes som om jag inte varit ute på hur länge som helst, det var jättekul och jag är så glad att mina fina vänner ville vara med och fira mig. Tack! När jag var påväg hem från tunnelbanestationen var det glashalt överallt så det var inte så lätt att ta sig fram. Iallafall så överlevde jag och kom hem i princip helskinnad. Igår var det den 19:e februari så då firades min födelsedag, mamma kom in med oboy och paket på morgonen och på eftermiddagen kom Joel och hans mamma hit och fikade litegrann.

Nu i veckan ska jag mest ta det lugnt, ha lite kalas och middagar med släkten.
Det känns som om jag håller på att bli sjuk så jag hoppas att det känns bättre när jag vaknar imorgon!


Kommentarer
Postat av: My Cecilia

Sv: Haha men jag säger ju det! Grattis i efterskott föresten! :)

2012-02-20 @ 23:30:02
URL: http://mycecilia.blogg.se/
Postat av: My Cecilia

Sv: HAHA fyfan va syyyyynd dör av garv! Åh...

2012-02-21 @ 10:48:09
URL: http://mycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0