The River.

Jag har en ganska händelserik ohändelsrik vecka....hehe. Vill egentligen spendera dagarna med att gå till gymmet, simma eller gå på någon träning, men min ena arm är krigsskadad och min fot också. Det är faktiskt bättre att vänta tills det känns bra igen, så det blir nog ordentlig träning först nästa vecka, i helgen har jag nämligen fullt upp. På lördag har jag bjudit hit lite kompisar för att fira min födelsedag med middag, sen får vi se om vi går ut någonstans. Jag är inte så mycket för klubbar och sånt, har inte varit på så många här i Sverige så det är kanske därför, så det blir nog något lite lugnare ställe isåfall.

Söndag är ju den dag då jag fyller år, så planen är att inte vara helt utslagen.
20 år here I come....
 

Kommentarer
Postat av: My Cecilia

sv: haha ja, måste typ kolla upp det där känner jag! om dom har ett klädmärke så vill jag antagligen ha någon därifrån hehe :D

2012-02-17 @ 14:28:38
URL: http://mycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0