Organisation.

Jag har faktiskt varit ganska produktiv sen i söndags. Försöker få lite ordning i mitt skrivbord och alla lådor jag har, för min taktik är i princip att proppa ner allt möjligt i en stor enda röra där det finns plats. Det har nått sin gräns, nu vill jag faktiskt få lite ordning på allt. Jag behöver inte behålla ALLA teckningar jag gjort. Förhoppningsvis kommer mitt rum bli mer organiserat i slutet av veckan, tre lådor i skrivbordet blev två överfulla påsar med papper och skräp. Känner mig nästan som en såndär manisk samlare.

Idag har jag varit på Body Pump, det var en ny "koreografi"(vad säger man liksom?)så det gick sådär för mig att hänga med. Imorgon ska jag gå på Sturebadet med min faster, först ska vi ashtanga yoga, har aldrig prövat det förut så får hoppas det går bra även om jag antagligen kommer ha lite träningsvärk.


Kommentarer
Postat av: My Cecilia

Sv: Guud, jag vet inte än! Gillar Tenny också sjukt mycket haha dudå?

Vart tränar du?

2012-02-28 @ 23:46:49
URL: http://mycecilia.blogg.se/
Postat av: My Cecilia

Sv: Haha men ja preics!

Aha åhh där tränar ju Kajsa ju, min kompis :)

2012-02-29 @ 23:03:07
URL: http://mycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0