Kalorier, plus och minus.

Alltså, jag har aldrig förstått mig på det här med att räkna kalorier, hur mycket man förbränner och så vidare. Möjligtvis beror det på att jag och matte inte går hand i hand överhuvudtaget, siffrorna dansar mest omkring och förvandlas till olika djur med hjälp av min penna. Så, finns det inte någon bra app eller något som kan sköta det här åt en? Dessutom förstår jag inte hur man ska räkna ut hur mycket ens mat är i kalorier. Allt är ytterst förvirrande!

Om någon har något tips på hur man gör räknandet lättare eller någon trevlig app som sköter jobbet åt en så blir jag väldigt glad för respons!
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har fått för mig att kalorier är väldigt missvisande? Såg dock en cool grej på apoteket som skulle hjälpa en att ta rätt mängd av protein, kolhydrater osv till varje måltid! Fast jag tycker inte att du behöver bry dig om det där överhuvudtaget, du är fin!

2012-02-08 @ 19:15:35
URL: http://jennylillprutt.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tack Cheennyyy! Tänkte inte maniskt börja räkna utan mer få koll på att uttaget är minst lika stort som intaget. Träning som inte ger resultat är ju inte så kul.

2012-02-08 @ 21:57:52
URL: http://alexandraisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0