Zig Zag.

Idag har jag haft en ovanligt händelserik dag! Det började med att jag drog iväg och körde lite intervaller på gymmet. Att träna kondition på löpband/crosstrainer är inte så fantastiskt kul, men intervallträning gör att man kan pusha sig själv till max, vilket jag gjorde idag. Efter det var jag hemma, åkte iväg och mötte Petronella, lämnade blod, åkte och fikade med Inès, åkte till Claras nya lägenhet och hjälpte till att packa och sen hem till Sara på middag. PJUH! En helt fullspäckad dag. Blodgivningen gick bra, det går fort plus att dom som jobbar på blodcentralen är riktigt bra på det dom gör, man är i goda händer helt enkelt. Ni som läser det här borde verkligen ta en funderare över varför ni inte har blivit blodgivare. Det är så extremt viktigt och värdefullt att vi kan göra sånt idag, vad har ni för anledning till att inte göra det? Det räddar människors liv och det påverkar inte ditt(mer än att du behöver käka järntabletter i några veckor). Så, iväg med er och lämna lite blod.

Jag och Inès var inne på Mique och kollade på massa fina inredningsgrejer, jag vill verkligen ha ett eget hem att inreda! Och typ, en massa pengar. Wihue! Clara har ett helt eget och fantastiskt hem nu. Vi har försökt styra upp lite i lådkaoset och plockade upp lådor med saker till köket. Jag fick massa tallrikar som hon inte ville ha kvar eftersom det har köpts nytt. Sjukt fina tallrikar dessutom, jag är så nöjd och tacksam över att ha en sån givmild vän!
Vi blev bjudna på middag hos Sara och Axel i Midsommarkransen. Jag gav massa tips på olika stammisställen från gymnasietiden och gullade med den helt fantastiskt ljuvliga hunden Kastor.

Nu är jag slut och tänker lyssna på Filip och Fredriks Podcast tills jag somnar. Nattinatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0