It's Time.

Den här veckan kommer vara sjukt jobbig. Har massor med jobb inbokat plus att jag ska ha körlektion, gå på möten och fixa mitt hår. Sen vill jag gärna kunna träna lite någonstans där emellan allting också. Får se hur det går med det. Det här är typ den sista veckan som jag har fullt upp, sen kommer det bli lugnare för mig.

Jag har haft en jättebra helg iallafall! I fredags jobbade jag till 21, men efter det har jag varit ledig. Träning, bazaar, lite klassreunion och adventsfika med släkten. Igår höll mamma på att fixa här hemma med julgardiner och adventsljusstakar, så nu är det julstämning i mitt rum, typ. Det känns som om det är jul så snart, jag har inte tid med allt som man måste fixa innan. Men men, det lyckas man alltid hinna med på något sätt.

Nu ska jag göra mig klar för jobb mellan 13-20:30............. WIHU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0