.

Just nu håller jag på att gå igenom någon form av livskris. Vadfan ska jag göra med mitt liv? Massa beslut, massa pengar som man inte, jobb-problem, ska jag förnya mitt träningskort, ska jag utbilda mig nu, ska jag vänta. Just nu är det för mycket tankar och funderingar. Det enda jag egentligen behöver göra är att ta det lite lugnt, så det har jag gjort hela morgonen nu. Kollar ikapp Walking Dead säsong 3 som hade midseason finale förra veckan. Nu kan man ligga i sängen och ha maraton.

Igår när jag skulle gå från träningen gick förresten mina skosnören sönder. Ja, sånt händer uppenbarligen. Jag tyckte dom såg lite slitna ut så jag köpte ett par nya när jag och Petro gick förbi en ny(?)Dr.Martens-affär på Söder.

Hur sjukt är det inte att det är julafton om två veckor förresten?
Det där med julklappar kanske man borde börja fundera på.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0