Dresses.

Okej, nu har även jag blivit drabbad - förkylningen är ett faktum. MEN, det ska inte hindra mig. Om någon timme ska jag iväg till ett av mina jobb på glöggfika! Sjukt mysigt. Efter det blir det träning, går det inte får jag gå därifrån, men jag är inte så jättesjuk. Än iallafall. HEHE.

Jag har iallafall varit internetlös i ett helt dygn. Jag vet, att jag överlevt detta är helt stört. Särskilt som att det bara la av helt plötsligt igår när jag höll på med datorn. Sadness. Nu har jag iallafall pratat med teknik-support-dudes och vips så var det löst. Så nu har jag kunnat fortsätta kolla runt på nätet efter en klänning att ha på finsittningen som är... SNART?! Ah. Läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0