Bwäääääääääääääh.

Veckan som har varit har varit jobbig. Jobb varje dag, snöstorm, simma i snön och halka omkring på Söder.
Igår var jag hos min frisör(som förövrigt är VÄRLDENS bästa frisör)och fixade till mitt hår. Hon tyckte att vi skulle göra ombre så då gjorde hon det. Nu sitter jag här med mycket mörkare hår än vad jag haft tidigare och jag är sjukt nöjd! Så nu blir det definitivt mörkt ett tag framöver. Hon baserade färgen på min naturliga hårfärg, som jag inte har sett sen.............. typ sjuan kanske?!

Jag har städaaaaat och nu sitter jag och väntar på att Jenny ska bli fri från sitt jobb så att hon kan komma hit. Ikväll blir det sleepover!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0