Morning Rage.

Alltså! Vadfan, att man aldrig vänjer sig vid alla dessa självupptagna människor som tror att hela världen kretsar kring deras huvuden, och givetvis deras anhöriga och så vidare. Jag gillar att folk tror att det kommer gå BÄTTRE för om de hotar en också. "Vill DU ha kvar oss som kunder eller?? Då får du hjälpa mig nu!".

Förvirrande? Jag pratar om mitt jobb. Folk som kommer in och bara vill träffa en doktor på en gång. Liksom tyvärr, det är andra människor här som har bokat tider. Fast det är klart vi ska strunta i dem och släppa in DIG.
Blaaargh!!! Rage rage rage.


Men men, förutom morgon-rage mår jag faktiskt bra! Det är nästsista heldagen av jobb, jag har på mig min nya fina långklänning och det är soligt ute. Imorgon åker jag till Majas landställe så jag hoppas det är bra väder i helgen.

Förresten
var jag på parfymjakt igår med Jenny. Världens bästa(och tålmodigaste) säljare på Kicks hjälpte mig att leta igenom större delar av sortimentet och tillslut hittade vi typ det jag vill ha. Nu måste jag bara välja vilken av dom. Inte lätt inte lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0