Kondition=Noll.

Just nu sitter jag här och är livrädd inför spinn-passet som jag ska på snart. Jag tror att min kondition har förfallit ganska så grovt under sommaren....Passet är sån tur är bara 30 minuter, så jag borde klara det, heja heja.
Ikväll är planen att gå på ett pass Bodyattack. Jag har varit på ett sånt pass någonsin förut och då fattade jag verkligen ingenting.

Imorgon åker jag iväg till Mattes landställe. Vi ska ha köttskiva. Ja, alla andra har kräftskiva, men gillar man inte kräftor blir det köttskiva istället. Jag får se om jag lyckas lura med ett paket kräftor ändå, det är ju hur gott som helst!

Nu ska jag smörja in min stackars nacke med liniement och cykla iväg mot gymmet. Hjälp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0