Hear You Me.

Nu är jag hemma i Sverige igen. Jag kom iförsig hem natten mellan onsdag/torsdag men jag har haft helt fullt upp med grejer att göra. Jag har varit och spexat och dansat för KTH:s kemistnollor, ätit födelsedagslunch med Maja och Olivia på Vapiano, kidnappat Maja till hennes överraskningsfest och kollat på fyra filmer. Idag var jag på första träningspasset på två veckor också. Så nu är egentligen den första stund som jag har tid att skriva något här.

Rhodos var sådär, medelåldern var låg, men det var framförallt attityden och känslan som människorna där utstrålade som gjorde att det mest kändes äckligt och pinsamt att vara där. En del människor var såklart jättebra, men de flesta som var där var bara konstiga och respektlösa. Hur som helst så gjorde vi det bästa av situationen och hade det bra ändå, skönt att ha fått lite sol den här regniga sommaren iallafall.
Överraskningsfesten för Maja har jag planerat i typ... två månader, så i lördags var det dags. Allt gick jättebra och vi hade det jättekul nästan hela kvällen. Det är bara så tråkigt att det finns en del människor som inte kan ta att det inte är dem som är universums mittpunkt för en stund.

Idag har jag förresten börjat med att "ta tag i mitt liv". Inte för att jag slackat hela sommaren men eftersom höstschemat drog igång på gymmet idag så gör jag också det. Tanken är att få ordning på mat och träning och uppnå nånslags resultat.

Nu ska jag kolla på de sista True Blood avsnitten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0