By my side.

Åh, nu är jag helt slut i kroppen! Men ändå sitter jag här och är fruktansvärt rastlös.
Idag har jag kört en massa bil, handlat mat och varit och tränat. Jag har bestämt mig för att verkligen satsa på att äta nyttigt och träna. Så nu har jag handlat massor med nötter, bönor, avocado och annat! Så nu är det bara att heja mig! Imorgon ska jag träna lite kondition och ett styrkepass.

Jag känner lite utav en hatkärlek till hösten. När den kommer vet man att sommaren är slut,men samtidigt så börjar något nytt. För de flesta är det skola, nya jobb och så vidare. För min del händer inget nytt sånt den här hösten. Det känns mer som en livsförändrings höst i år.Och det känns faktiskt väldigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0