We Should Go To Paris.

Nu känner jag mig verkligen helt mör i kroppen, särskilt armarna och axlarna. Imorgon kväll och på onsdag ska jag också gå, det är så många pass som blir inställda på grund av påsken, så man får passa på!
Stadium firar 25 års jubileum och då får alla medlemmar 25% rabatt på hela deras sortiment, så tänkte ta mig in till stan någon dag och kolla på lite nya träningskläder. Lite nya linnen och gärna ett par nya byxor också!

Förresten, kollade nyss på Big Brother. Hur whitetrash är inte den där Jennifer? Fyfan vad pinsamt. Usch!


Kommentarer
Postat av: kajsa

sv: haha nä kanske inte... jag skrattade btw ihjäl mig åt jennifer haha, det här var typ roligaste bb-avsnittet evaah

2012-04-02 @ 23:54:12
URL: http://lipsticksecrets.blogg.se/
Postat av: My Cecilia

HAHA asså gårdagens bb-avsnitt jag dog så jävla mycket av garv! Jennifer var så jävla wasted!

2012-04-03 @ 10:10:22
URL: http://mycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0