Sleeptime.

Pluggandet har gått braaaaaaaa. Jag fick veta att jag fick väldigt bra poäng på senaste naturkunskapsprovet också, så det känns skönt. Imorgon blir det en till heldag med plugg, på tisdag börjar jag jobba, så då kommer jag ha ganska begränsat med pluggtid. Får panik när jag tänker på hur tidigt jag kommer behöva gå upp de här jobbdagarna....

Blir inte så roliga uppdateringar här nu. Pluggar mest hela tiden och när jag tar mig tid att göra något annat så är det träning framförallt. Men nu är det bara sex veckor kvar av pluggandet, tjoho!
Inatt sov jag över elva timmar, men jag är ändå hur trött som helst nu. Helt sjukt att jag kan sova så mycket.
Nu ska jag iallafall sova igen, hehe. Godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0