Långfredag.

Igår hade jag en jättemysig och rolig reunion-kväll hemma hos Maja. Träffade en del vänner som jag inte har sett på länge, pratade om nya saker och om gamla saker. Att cykla hem i ösregn strax innan tre inatt var inte direkt ett så trevligt avslut på kvällen meeeeeeeen men.

Idag är det mammas födelsedag så jag väckte henne med sång och paket, sen gick jag och la mig igen eftersom att jag var så tröööööööööött. Nu känner jag mig typ lika trött som jag var när jag gick upp, hela dagen har spenderats i köket. Pajer, tårtor, marinader och så vidare är nu gjort och USCH vad ont jag har i mina fötter.
Imorgon blir det dessutom ÄNNU mer att göra. Då kommer allt folk hit och så.
Jag ser väldigt mycket framemot all god påskmat som man får äta imorgon. Nomnom.

FÖRRESTEN! Igår hittade jag ett par perfekta jeans. Hallelujah! Det var typ några millisekunder innan jag höll på att ge upp på hela jeansprövandet. Nu är jag iallafall sjukt nöjd och har nya jeans. Yay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0