Moonlight.

Vad är grejen med detta humörsvängiga väder? Dåligt på morgonen, fint på dagen och sen jättedåligt nu på kvällen igen? Förvirrande! Idag har jag iallafall jobbat och efter jobbet åkte jag och lämnade blod.
Behövde göra ett test först så blev stucken i båda armarna. Men nu är det gjort! En liter blod som ALLA kan ta emot. Känns skönt att ha gjort det, det är viktigt!

Imorgon ska jag först till doktorn på morgonen och sen åka till jobbet. I helgen ska jag göra ett prov och en uppsats, vad tiden utöver det går åt till får jag se. Förhoppningsvis något roligt!
Förresten är det ju Valborg på måndag? Vad ska man göra då? Jag har iförsig aldrig varit någon direkt storfirare av valborg, var på den första majelden någonsin för några år sen bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0