Answers.

Nu tänkte jag ta och svara på de frågor jag har fått!

- Vad, hur ofta och varför tränar du?
Jag tränar för det mesta pass nu. Det är oftast body pump, men jag tränar också core ibland. Sen brukar jag springa en del uppe i gymmet! Tränar minst tre gånger i veckan. Anledningen till att jag tränar är framförallt för att jag mår bra av det och får mer energi. 
Att man blir starkare och så är en bonus! :D
 
- Ditt största komplex?
Det är nog mina framtänder faktiskt, som är lite snea. Men det går lite i vågor!

- Det du är mest nöjd över med ditt utseende?
Oj, här var det svårare...jag vet inte riktigt? Mina ögon tror jag nog!

- Dålig egenskap?
Jag kan vara ganska lat. Men nej, det värsta är att jag är så dålig på att göra saker i tid och komma i tid till när man ska träffa någon och så. Där är jag sämst och jag ursäktar mig för alla de timmar mina vänner sammanlagt behövt vänta på mig. HEHE. Jag har blivit bättre på det! Men...ja.....

- Bra egenskap?
Varför är det alltid svårare att komma på de bra än de dåliga?
Jag är väl bra på att vara mig själv(PK-svar).
Jag orkar liksom inte riktigt bry mig om folk tycker att mina skämt är konstiga eller att hela jag är konstig längre.
Det är nog min bra egenskap!

- Vad gör du nu? Pluggar? Jobbar?
Just nu läser på komvux på distans. Ska göra det framtills slutet av maj. Men jag har ett jobb också! Jag jobbar som vikarie på två vårdcentraler, det jag gör där är att jobba i receptionen och göra en del sekreterarjobb.
Så det är där jag kommer jobba hela sommaren.

- Framtidsplaner?
Det finns egentligen massa saker jag vill göra! Åka till USA, åka någonstans bara egentligen. Flytta hemifrån någon gång och så men den riktigt ordentliga planen är att plugga till sjuksköterska. Jag har inte riktigt bestämt om jag vill göra det i Stockholm eller någon annan stad, time will tell!

- Bästa serierna?
Jag ser inte mig själv som en seriemänniska, men när jag tänker efter så är jag faktiskt det. Några serier som jag följer ordentligt är; Game of Thrones, True Blood, The Walking Dead och Mad Men. OCH BIG BROTHER! Haha.
Sen gillar jag Scrubs, Big Bang Theory och massa annat, men det följer jag liksom inte stenhårt.
Började kolla på en ny serie igår som heter "American Horror Story" och den var verkligen hur skum som helst!
Går på TV11 efter Big Brother.

Vi kör lite "antingen eller"!
Min favoritfråga - Behöva idka älskog med Robert Wells eller Edward Blom?
Alltså usch. Uttrycket idka älskog....blä! Men om jag skulle behöva välja blir det Robert Wells. Edward Blom är jätteweird plus att han har en sjukt konstig röst.

Katrin Zytomierska eller Carolina Gynning?
Gillar egentligen ingen av dem direkt, kan inte så mycket om vilka de är och så. Men får nog bli Katrin.
Hon verkar ändå cool.

Få 10 barn eller inga alls?
Det får nog bli 10 barn isåfall. Jag kan inte tänka mig att inte skaffa barn. Iförsig skulle man ju kunna bli crazy cat/dog lady....

Vin, cider, drinkar eller öl?
Drinkar! Nomnomnom. Det är iallafall vad jag helst vill dricka, men det är så dyrt överallt så det blir oftast cider.

Mops eller Shar pei? (åååh!)
Shar pei! Mopsar är söta, men jag vet inte, riktigt. Jag älskar iförsig alla hundar så skulle lätt kunna ta en av varje!

Om du var tvungen att ställa upp i en av följande dokusåpor, vilken hade du valt och varför?
- Big Brother
- Paradise Hotel
- Farmen
- Djungelns drottning
Haha FARMEN. Vad är det man gör där? Jag har glömt. Typ mjölkar ko och kärnar smör.
Det skulle ändå vara roligt. Känns inte som om det skulle vara lika mycket intriger där heller. Så antagligen Farmen! Den enda andra jag kan tänka mig är Big Brother, roligt experiment.
Skulle nog inte vilja ha en medverkan där med mig resten av livet dock.

Kommentarer
Postat av: kajsa

sv: dessa biverkningar verkar vara vanliga för dom här pillerna, och jag som inte är den största kaffedrickaren är sjukt ovan vid sån här stor mängd koffein. Tydligen ska biverkningarna ge sig efter ett par dagar, så jag ger det en vecka med halv dos så får vi se hur det blir!

2012-04-02 @ 18:11:31
URL: http://lipsticksecrets.blogg.se/
Postat av: Kajsa

MEN ALLTSÅ var det du som var på bodypumpen i vtorp idag?! Herregud, känner mig som värsta bitchen som inte sa någonting, särskilt när vi hade bloggpratat precis innan! Haha, förlåt! Hade ingen aning om att du tränade där!

2012-04-02 @ 21:12:45
URL: http://lipsticksecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0