Exposure.

Fyfan vilket hemskt väder det är. USCH. När jag gick upp halv sex imorse(!!!)så tog det verkligen emot, var hur trött som helst och kylan ute alltså, blä. Mötte en av mina trevliga jobbkompisar på bussen så det var trevligt med lite sällskap påvägen. Jag trodde att jag skulle jobba som vanligt, det vill säga vikariera för receptionen, men så var det inte. Jag håller nu på med att skriva in en massa dokument sen vårdcentralen startade upp, så jag har arbetat för fullt hela dagen med det. Det var så kallt i mitt rum att händerna blev som isbitar så efter lunch fick jag in en värmefläkt i mitt rum, hoho! Efter jobbet så träffade jag upp Josefine i Liljeholmen en stund, mycket najs.

Imorgon blir det mer jobb, sån tur är så fungerar tvärbanan som vanligt då igen så jag slipper gå upp extra tidigt för att åka en buss som tar världens omväg. Jag ska göra iordning en matlåda innan jag går och lägger mig, är sjukt trött! Kunde självklart inte somna förräns väldigt sent inatt.
Varför blir det alltid så när man måste upp tidigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0