No Excuses.

Idag gjorde jag provet som jag har varit rädd för i en vecka. Har lagt ner energi på att vara rädd HELT i onödan kan jag meddela. Sen när hade man alternativfrågor på ett prov? Det var ju jättelängesen! Det var det iallafall på det här provet, så det var bara att kryssa i rätt svar, inga egna formuleringar här inte. Tjoho!
Nästa vecka har jag inga uppgifter att lämna in så jag ska bara läsa inför nästa prov vilket känns jätteskööööönt.
På fredag fyller mamma år och på lördag ska vi ha påsk-släktmiddag här hemma, så det är mycket som ska fixas innan det.

Den här veckan ska jag dessutom träna mer eftersom att två av mina vanliga pass blir inställda på grund av röda dagar, så det får bli lite extra träning nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0